Maximo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
OVH sadece kurumsal olarak bir ofis şubesi açıp vergi ödeyebildiği ülkelere satış yapmaktadır. Bu sayede bahsi geçen ülke dilinde de destek verebilmektedir. Bilindiği üzere henüz OVH'in Türkiye şubesi bulunmuyor dolayısıyla bunu "Türklere satmıyorlar" diye nitelemek oldukça yanlış. Nitekim öyle bir durum olsa herhalde 3 senedir biz iş yapamazdık ki Belçika'da olmamıza rağmen her birimizin Türk olduklarını biliyorlar ve görüyorlar.

İyi çalışmalar dilerim.
Murat Aybars


murat bey ovh'nin türkiyede şubesi olmaması eksiklik gibi görünsede ovh'nin planları arasında ülkemizde şube açma gibi bir düşünleri mevcutmu bilginiz varmı ?