OVH sadece kurumsal olarak bir ofis şubesi açıp vergi ödeyebildiği ülkelere satış yapmaktadır. Bu sayede bahsi geçen ülke dilinde de destek verebilmektedir. Bilindiği üzere henüz OVH'in Türkiye şubesi bulunmuyor dolayısıyla bunu "Türklere satmıyorlar" diye nitelemek oldukça yanlış. Nitekim öyle bir durum olsa herhalde 3 senedir biz iş yapamazdık ki Belçika'da olmamıza rağmen her birimizin Türk olduklarını biliyorlar ve görüyorlar.

İyi çalışmalar dilerim.
Murat Aybars