syst3m61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki sadece bir kişisin profilinden ayrı ayrı gönderimlerini (toplam 20 tane) beğensem kabul olursa yapalım
1 Profilden 20 tane beğeni işte . Ayrı ayrı değil .