Yorumlarını okudumda arakdaşların önerilerine hep olumsuz bakıyorsun. Kafadan 1-0 yenik başlamışsın sen zaten.
Herkesin para kazandığı yöntem farklıdır.
Kimi oyun sitesinden kazanır, kimi *****, xxx ürünleri satarak para kazananda var, post atarakta uzun lafın kısası herkesin sektörü farklı. Önce kendine bir sor ben ne iş yapabilirim diye. Yapabileceğin işi yap mutlaka kazanırsın. Az yada çok kazanmak tamamen senin azmine kalmış bişey.
Hiç sermayesiz iş yapılmaz. Sermaye bazen paradır bazende caba/emektir.
Bu herişten 1.000 lerce her siteden 10.000 lerce var tabusundanda kurtul.