mukoonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu baslıgı ve konu bakımından cok guzel acılmıs arkadaslar ben sunu demek ıstıyorum eskıden 100 kişiden 1 tıklıyordu reklamları şimdi ise 200 kişiden 1 i tıklamakta, adsense yi kesınlıkle onermıyorum kazandırabılır fakat gereksız banlar yuzunden emeklerın bosa gıder bence bunu reklamstorede denemelısın
öneriniz için tesekürler