Dediğim gibi arkadaşlar internet şubesinden sık işlem yapan birisi değilim..Zaten hesabıma yatan bu 3. para oldu..1. si doğrulamak için 2.si bu onun dışında da bir müşterim yatırmıştı..Onuda bankamatikten halletmiştim..Yani hiçbirşekilde fon vs alımım olmadı..