Cr4zYStyLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
motor2 demişsiniz ama benim sitem Fİlmle.org Motor 1 de hocam
Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim sitede motor 1de.
Motor 1 dekiler Motor 2 yi açıyor.
Motor 2 dekiler Motor 1 i açıyor.

Böyle yapmamım sebebi ;zaten herkes kendi sitesine hergün giriyordur.Motorda da girmesin 1 kişi az girmiş olacaktı.Bu yüzden böyle yaptım.

İyi Günler

Edit:curcuna.tk hariç herkese bilgi verilmiştir.
curcuna.tk bana pm yollarsa sevinirim.

Sistemimizde 2 kişilik yer vardır.
Önceden kayıtlı olanlar tekrar ekleyemezler.
İyi Günler