Domainpozitif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bize ödeme bildirimi gelmedi. Geldse idi domainler açılacaktı.



İşimiz domain açmak hizmet vermek , ÜCRETSİZ olarak verdiğimiz domain ipleri ile oynamak değil. Bir suçlama yapacaksanız akıl sınırları içerisinde yapında gülünç duruma düşmeyin. 200 adet üretsiz domain verdik sadece sizin domainizlemi OYNUYORUZ
sağladığınız domainlere ns hizmeti vermediğinizden dolayı 2 günde bir siteler kapanıyor.Bedava hizmet verdik diyorsunuz iyi güzel de kalite tartışılır.