Sana tavsiyem üye hesabınla resimlere fazla abanma

hesap resimleri temizlemeleri daha meşhurdur.Bunu yaşayan dostlar bilir.
http://img59.imageshack.us/img59/5687/ekranalntsa.png
Tinypic ölmüş ağlayanı yok, bunlar Photobuckete geçiş olcak diyerekten ne kadar resim var temizlediler mi? Evettt işte akıllıca bir davranış trafik yükü azaldı maddiyat düştü makinalar boşaldı.Sonra yok la çok mail aldık dediler yok efenim özürler falan filan.Akıllı adamlar.
Sonuç olarak itibar kaybetti.
Rapididede sildim tinyPİC ide. Forever imageshack.us
Hakmış ama.
internete yayıl iyicene,sonra sil herşeyi.Çok umursamazlar çok.
imageshack çok daha iyi.Bundan sonra arada adsense reklamlarınna tıklayacam para kazansınlar makina alsınlar diye