Arkadaşlar konuya şikayetleriniz yazmayınız lütfen burda kimseyi kötülemiyoruz.

Ben sadece ulaşabileceğim bir cep telefonu istiyorum işim acil olmasaydı sorun değil.

Bu geceye 13 siteyi açmam gerekiyor.