Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben üye girişi yapıp eklemiştim, bir tanesi bile silinmemiş.. 2 yıldan beri duruyo resim linkleri sağlam..
Sana tavsiyem üye hesabınla resimlere fazla abanma hesap resimleri temizlemeleri daha meşhurdur.Bunu yaşayan dostlar bilir.

http://img59.imageshack.us/img59/5687/ekranalntsa.png

Tinypic ölmüş ağlayanı yok, bunlar Photobuckete geçiş olcak diyerekten ne kadar resim var temizlediler mi? Evettt işte akıllıca bir davranış trafik yükü azaldı maddiyat düştü makinalar boşaldı.Sonra yok la çok mail aldık dediler yok efenim özürler falan filan.Akıllı adamlar.

Sonuç olarak itibar kaybetti.

Rapididede sildim tinyPİC ide. Forever imageshack.us