firefox kasıyor kardeş chrome kullan. alexa eklentisinide yükle.
ayrıca sırada bekleyen arkadarşlarda motoru çalıştırsa fena olmaz

nasıl olsa bu sisteme girecekler. ama bu motorda ama diğer açılacak motorda.
Tecrübe ile sabittir,
chrome daha stabil çalışıyor, ve uzun süre açık bıraktıgınızda donmuyor