Bu hikakeyi bize her trabzon 2 kitabında okumuştum ve okurkende büyük zevk almıştım En çokta şaşırdığım nokta şu oldu
Alıntı
“Hemşerim Trabzon’un neresindensin?” Her defasında “Amasyalıyım”
Adam trabzonlu olmamasına rağmen çok büyük bir aşk besliyor Trabzonspor'a ki bukadar çaba sarfediyor şahsen ben olsam bunca yıl uğraşmazdım Hayırlı olsun demek kalıyor bizede bu çaba karşısında

Ayrıca şunuda belirteyim yazın trabzona gelen gurbetcilerin araçlarının plakasının sonu hep 61 yurt dışında baya bir talep var sanırım 61 rakamlı plakaya