atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüy dökücü iyidir ama yüzünde kullanan varmı ki? tüyleri dökmekle kalmıyor 3-4 kullanıştan sonra hem yavaşlıyor hemde inceliyor 3-4 yıl kullanırsanız bebek yüzlü bile olabilirsin hocam dikkat etmek lazım
Yok ben sakaldan memnunum.
Sorunum sakal değil de tahriş meselesi işte.
Rahatsızlığı bir kenara bıraktım kötü bir görüntü oluyor.