Tüy dökücü iyidir ama yüzünde kullanan varmı ki? tüyleri dökmekle kalmıyor 3-4 kullanıştan sonra hem yavaşlıyor hemde inceliyor 3-4 yıl kullanırsanız bebek yüzlü bile olabilirsin hocam dikkat etmek lazım