Konya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ücretli olsa daha iyi olurdu.

en önemli nokra footer şifreli olduktan sonra işime yaramaz.

ama kullanan arkadaşlar mutlaka vardır.
en baştan bilseydim bende ücretli yapardım.

zaten şifreli olmamış olurdu