Arkadaşlar birde şöyle sorunum var...

xml oluşturucu lazım bana xmap kullanıyorum ama k2 etiketlerini almıyor xml ye ya bunu eklemem yada xml oluşturucu bir bileşen felan bulmam lazım sitem için...