csfrag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesapları kontrol etmek lazım. Belki ibare gözükmüyor ama yatıyor olabilir mi?
kontrol ettim şimdi ama yatan birşey yok. ben bugün işleme girip yarın yatacağını düşünüyorum hala : )

tabi sadece düşünce, kahin de değilim, bazıları gibi sallamıyorumda