WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar hostu taşımaya karar verdim ama yedek alıp taşıdığım yerde ekranın sol üst köşesinde şu karakter devamlı çıkıyor ve hatalara sebep oluyor



ne yapabilirim ?
Dosyalarını utf-8 olarak kaydedip yükle.