foxydeath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Yağcılar da inecek var
o mizahtı ama anlamamışın yoksa radmin umrumda bile değil sadece forumunu severek kullanan biriyim ama neyse mizah anlayışımız farklı olsun kardeşim buda güzeldi bende güldüm