BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dp'de Türk'ün Hışmına Uğradı Admin Bile Şaşkın Şaşkın İzliyor
Üzülsek mi yoksa koy ver gitsin deyip gülsek mi anlayamadım