WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maŞaLLah Konuyu Toplam 131 Üye okuyor. (76 Kayıtlı üye ve 55 Misafir)
WaLL, Blurayindir, MuhammetUzun, gzou, BurakErmeydan, delikurt55, loperselim, bizimportal, Buraxlee, thePentagraM, HeartShapedBox, Sidroman, dreamshower, Foxfire, StoryLine, MetinGumus, ysaesleinn, beratxt, KAYIBEY, EsmerOzcan, akrap, UcretsizVideo, zoizo, ceho, okyay58, KaizerSoze, aheng, tRn, greenman, aog, csfrag, Sufis, clic, bymsk, edevrim, kale2000, chatroulette, alico, ErZeN, CRYSIS, By_kirkof, SpeedBoy111, RCX, TheMk, izmit_Lee, netland, by_ram, mehkar, fast, sicaq, Karadeniz, Ulusoy, HerquL, Urgup, unsg_, carizmali, old_boy, ChaRiSMa, gencprens, naniCk, MrKydn, arda.dk, omurtlak, Lockam, ekohost, M6K, erkutarhan, googleteam
az bence aslında benim F büyük olsa böyle daha güzel olur demi ( zaman geçsin )