Kesinlikle tek konu üzerinde yoğunlaşmalı ve dış seodan ziyade iç bağlantı yerleşimlerine etiketlere önem vermek lazım blogspotla çok işler yapılır google önem vermez diye bir şey yok yapan işini hertürlü yapar ayrıca google altyapılı bir sisteme nasıl olurda google önem vermez ki, blogger ı beğenmeyenler ya yapıp beceremeyenler yada hiç yapmayanlar bence.