myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
he buna koptum

ne zaman Türkiye'ye gelecek ödemeleri?
R10da konuyu okuyan 150 kişi db de 30 kişi yok bu ne dingil iş ya
dbdeki okuyucların yarısıda r10dan