dün gittim direksiyon kursuna ilk gündü aldım palioyu tak tak tak patır patır kullandım yanımdaki hoca bayandı tamam senin gelmene gerek yok dedi ama ben durur muyum indikten sonra başka hocanın arabasına tekrar bindim bu sefer yokuşta durdurdu gene affeder miyim ben debriyajla milim kaçırmadan kalktım tamam sen gelme dedi o da ya pff.. haftaya perşembe büyük piste gitcem artık...