Merhaba arkadaşlar. Üst üste 2 hesabım birden kapatıldı... Ama kapanış sebepleri falan yok, sadece risk oluşturduğuma dair bir mail geldi o kadar.
Merak ettiğim: Adsense reklam politikalarında reklam kodları ile kesinlikle oynanmaması gerektiği yazıyor, başka sitelere vs yönlendirme gibi, ben ise sitemde 728x15 reklam genişlik konusunda taşma yaptığından bunu 720x15 olarak değiştirmiştim. 2 hesabımda banlandı ve ben buna neyin sebep olduğunu arıyorumki aynı şeyleri yaşamayayım, acaba bu yapmış olduğum değişikliklermi hesabımın kapatılmasına sebep olmuştur? Hoşçakalın