tolgab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzmirli Taylan denen şahsa İzmir'in gururu diyebilmek.
Roman şarkıları anlamında söylemiştir arkadaş bence. Yada şarkıcı olarak.

Neyse şarkı çok kötü..