Bu şekilde kaliteli bir domainim vardı (şehir ismi). İsim tescilde kayıtlıydı, yanlışım olmasın ama 3-4 gün gecikme oldu ve domaine 100+ gibi bir para ödedim. Sonrada o parayı vermek zoruma gitti ve siteyle bir daha ilgilenmedim düştü sonra