yaw hoca sen bunu diğer topic dede sormuştun, işmi arıyon yaw yarın belli olacak zaten niye sabredemiyosun?

eft ile almayacak olsan çek ile alacak olsan ayın 23 ünde ödeme işlemde yazardı zaten panelinde yazmadıysa eft ile alacaksın. mantık yürüt yaw !!!!