Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bir ara (1 ay önce) ben de ev almayı düşündüm ağaoğlundan ama fiyatları aşırı derecede şişirdiler şu an.deyim yerindeyse iyi reklam yaptılar,talepler artınca fiyatları arttırdılar.bana mantıklı gelmedi bir daireye o kadar para gömmek.