bir ara (1 ay önce) ben de ev almayı düşündüm ağaoğlundan ama fiyatları aşırı derecede şişirdiler şu an.deyim yerindeyse iyi reklam yaptılar,talepler artınca fiyatları arttırdılar.bana mantıklı gelmedi bir daireye o kadar para gömmek.