Reklamlarda 10 000 TL peşin ile ev sahibi yapıyoruz diyor. Doğru fakat toki sistemide aynı şekilde ufak mebla söyleyip daha sonra çok fazla ara ödeme ekliyorlar bence şartları iyi öğrenerek başvuru yapın belli süre sonra ödeme şartları ağır gelip vaz geçmek zorunda kalmayın -ki vazgeçtikten sonra para iadesi yapılırmı veya ne kadar yapılır bilemem.