Ümraniye'nin biraz daha dışında boş bir alan da yapılıyor bu daireler. Bir arabanız ve aylık $5k üstü kazancınız varsa kesinlikle almanızı tavsiye ederim. Oraya arabasız gidip gelmek hem yorucu hem de masraflı olacaktır.
Yer olarak soruyorsanız C blok 6. kattan sonraları güzeldi. Manzara falan havuza bakıyor, yaşam kalitesi yüksek biryer. Askerden sonra ben de oradan almayı düşünüyorum.