<konu dışı>Sloganına Hastayım Yaptım Olacak! </konu dışı> Valla Hocam Reklamlardaki ne kadar doğru bilemem ama şahsımca gayet güzel ve sıcak bir ortam olur çocuklarınız vs için şehir içinde şehir Allah herkezi ev sahibi yapsın.