cisco bu işin babasıdır ancak biraz el yakar. son kullanıcıya ulaşmak için linksys'i satın aldı o da artık bir cisco aslında ancak pek kullanım kolaylığı yok. şu an için kalite - kullanım kolaylığı - performans ve fiyat olarak değerlendirirsen airties'ten iyisini zor bulursun
Çoğu DC Cisco kullanır. Ben DC değilim, ne yaptın dersen Linksys. Zaten Linksys'nin üretim amacı bu, bu zamanlar. Her kesime ulaşmak.
Ev kullanıcısı olduğundan Airties de iş görür.