bende
intel atom N450 işlemci
1 GB DDR2 işlemci'li Toshiba Netbook var.

Yüksek Performans'ta 5 Saat gidiyor.
Dengeli'de 6+ saat
güç tasarrufunda 7+ gidiyor...