if3Lc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarın odemelerin gelmesi cok dusuk bir ihtimal, çarşambadan once gelmez gibi geliyor bana.
Evet yarın gelecek olsa Dp de bugüne almış olurlardı.
Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
furko gelcek olm ya
Abi dolaylı olarak rekorumu kırıcam kolaymı onu beklemek