Konu
Eylül Ödemeleri Kesinleşti
25-10-2010, 17:38:26
#464
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
if3Lc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yarın odemelerin gelmesi cok dusuk bir ihtimal, çarşambadan once gelmez gibi geliyor bana.
Evet yarın gelecek olsa Dp de bugüne almış olurlardı.
Erol adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
furko gelcek olm ya
Abi dolaylı olarak rekorumu kırıcam kolaymı onu beklemek