Anketin gidişatı dikkatimi çekti. Promosyonlar seçeneğine oy veren arkadaşlara sormak istiyorum. Sürekli olarak araba kullanıyor musunuz ? Benzin istasyonundan alacağınız bir paket çay veya deterjan, arabanıza alacağınız benzinin kalitesinden daha mı önemli sizin için ? (Gerçekten merakımdan soruyorum. Herhangi bir polemik ya da tartışma ortamı olmadan fikirlerimizi ortaya dökelim.)