benim için güler yüzlüymüş asık suratlıymış beni ilgilendirmez isterse maymun gibi gülsün karşımda isterse suratını assın baksın umrumda olmaz benzinliğe girdiğimde gaz bölümünde 8 pompaya 2 pompacı bakıyor diğer elemanlar benzinin başında durup izliyor ve kuyruklar oluşuyor akşam ve sabah saatlerinde buna kızıyorum buda opet gibi bi yerde oluyor. ama şöyle birşey var salak eleman benim araca hidrolik yağı die normal yağ katmış araçda 500 tl kadar masraf çıktı hepsini opet karşıladı bu yanlarıda var.