Konu
Yarın alıyor muyum ?:)
25-10-2010, 13:48:43
#5
MaZo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ödeme işlemde yazısı cıkarsa alıcan zaten %50 ihtimalin var. Olmazsa öbür ay artık
https://www.r10.net/adsense-odemeleri...nsa-bakin.html
https://www.r10.net/adsense-odemeleri...odemeleri.html