eskiji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkıntıyı anladım ve bunun farkındayım.
Örneğin tek seferde 50 lira ve üzeri alışveriş yapana X veriyoruz yerine, ayda 250 lira ve üzeri alışveriş yapana Y yada tek seferde 50+ alışveriş yapana X veriyoruz şeklinde bir promosyon herkes için tatmin edici olacaktır. Değil mi?..
olabılır..

ya da sunu soyleyım,8 yıldır bu benzınlıkten benzın alıyorum,aylık 250-500 yada 1000 tl lık benzın almamın bır onemı varmıdır sızce?bence yoktur ben senın devamlı musterınım,benı kırmaman lazım,kırmamn lazım alıskanlık edınılmemısse.ama adam gelıpde hergun bırseyler ıstıyorsa tabıkı tavrını koyarsın ama yılda bır defa promosyon ıstıyorsam verılmelı dıye dusunuyorum..