Arkadaşlar konuyla ilgili fikri olan varmı? iki sayfada aynı değişkenleri kullanarak işlem yapıyorum bunlardan biri resim.php dosyası diğeri x.php sayfası değişkenleri değeleri x.php post ettiğimden resim.php değişkenleri global olarak tanımlasamda işlem yapmıyor.Tek sayfada hem x.php işlemlerini yapıp hemde grafiği nasıl çizerim?