Tıklamaların niteliğinin önemliği olduğunu biliyoruz. Tıklayan tıkladığı yerden hemen çıkıyorsa az vermesi normal değil mi ? Google'ın ne kadar kazanıp ne kadar bize verdiğine gelince çok acımasız olduğu kesin