Konu
bu nedir banka
24-10-2010, 16:34:54
#12
bLaCkReaLiSt
Misafir
napster4 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu iki eklentiyi indir firefox'a kur.
FİREFOX / ARAÇLAR / DEFAULT USER AGENT dan iphone 3 seç.
sonra bankanın internerren WAP şubesi linkini tıkla.
seni wap şubesine atar. sonra herşey BELE$, en sonda bana iyi dualar et...
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/62/
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/59/
yazdım bir kenara depfreeze güncellediğimde kurucam tşkler.