Ödeme alamayacağınızı tahmin ediyorum. Çünkü bu ayın ödemeleri 1-30 Eylül arasında 100$ eşiğine ulaşmış kişilerin ödemelerini alacağı aydır. Siz 7-8 Ekim de 100$ eşiğine ulaştıysanız, 1-30 Ekim arası olarak kayıtlara işlenecektir. Eğer ki hesabınız kapatılmasaydı, Kasım ayı sonunda ödemeniz yapılacaktı. Hesabınız kapatıldığından dolayı ödeme alamayacaksınız.