Çok yakın bir zamanda bende webmaster-bilgisayar ağırlıklı bir forum açacagım.
Tam 5 aydır ugrasıyorum.Denemediğim tema, ikon, eklenti kalmadı.
Denedikçe farkettim ki sade halde bir tema, göz yormayan ikonlar ve renkler en önemliside hangi amaçla kurduysan o forumda kullanıcı aradığını bulmalı.
Ardından forumuma 7 tane mod arkadaş buldum.
Birisi vbulletin de tecrübe sahibi,
Diğer ikisi ve ben, bilgisayar tamir teknik servis donanım, yedekleme konusunda uzman,
Bir diğeri grafiker,
Bir diğeri hosting yetkilisi,network ve system konularında oldukça tecrübeli
Ve sonuncu arkadaşta seo konusunda uzman sayılacak tecrübeye sahip.
Şimdi tek eksiğim foruma özgün yazılar eklemek.
Çünkü kimse toplamda 10 konu olan bir foruma girmez.
Ve konuların çoğu özgün olmalı ki, Google seni şimdiden sevsin ve sitenden çıkmamaya alışsın.
Ayrıca en sonra lisansı alırım demişsin.
Lisans üyelere güven veren en büyük şeydir.
O yüzden kimse lisanssız Vbulletin foruma girmek istemez.
Bence önce lisans sonra geri kalanlar.Sonra da emek, çaba ve şans