manaman007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
m e z a r . i n f o da bende napcaksak
Ölücekmiyiz nedir... töbe töbee....

Bende ilk aklıma gelen komedi sitesi falan yapayım ama sonra düşündüm dalga geçmek olmaz sonra akşamları karabasanlar falan girer rüyalarıma....

Şimdi bu mesajı yazarken acaba internette bir alışveriş sitesi olurmu ? hani boş mezar bulsan girersin falan derler ya,uzuluk pazarı gibi bir şey nasıl olur ?