Ersin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aros bence alexa yorum için yeni bir konu başlatırsak daha iyi olur.
diğer konunun sistemi garip geldi.
en azından şimdi dayanışma listemizdeki kişiler tüm listeye yorum yapabilir. ben başlıyorum dayanışma listesindeki sitelere yorum yapmaya.
Benim siteme yorum yapacak olanlar google trans ile ingilizceye çevirebilirlerse yorumları çok iyi olur. diş tedavisi turizmi yapan bir firmanın sitesi yorumları ona göre yaparsınız saygılar.
Ersin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazar çizer var ben onunkine yaptım oda benimkine yaptı en son onun yorumu var yine

ben dayanışma listemizdeki herkesin sitesine yorum yaptım arkadaşlar .
Yorumlarınızı bekliyorum. google trans ile ingilizceye çevirirseniz sevinirim.
Vallahi harika olur yeni bir konu başlatırsak,

herkesin alexsa adresini bir postta toplasak,
ordan hepsin eyorum yaparız,

yeni katılanlarınkinide sürekli eklersek, ilk posta çok rahat olur,
sanki

buraya yazalım hepimiz,
yeni konu acılır ordan devam ederiz, olmazmı ?