Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman geçelim madem. 12 ay tahaütte ilk 5 ay 15tl diyorlar zaten. modem var zaten bende. bağlantı ücreti de alınmıyormuş. uygun gibi.
ben öneriyor gibi olmuyayım sana çünkü hız düşme olayı bölgedeki çalışanlara bağlı