Şimdi fark ettim,
labutların yuvarlanma sesi geliyormuş,
.swf eklemişler zamanında sanırım o sesi,
rahatsız olmayın diye koca banneri kaldırdım siteden,

şu anda gelen minik labut sesini bu geceden evvel kaldıramam,

iş yerindeyim şuanda ve asıl işim webmasterlık olmadıgı için, daha fazla vakit ayıramıyacagım şu anda,
Bu geceye kadar sabredebilirseniz, sevirinim

yok arkadaşım sabredemem derseniz,

ilgili arkadaş çıkartsın listeden...

Tekrar kusura bakmayın...