Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şimdi fark ettim,
labutların yuvarlanma sesi geliyormuş,
.swf eklemişler zamanında sanırım o sesi,
rahatsız olmayın diye koca banneri kaldırdım siteden,
şu anda gelen minik labut sesini bu geceden evvel kaldıramam,
iş yerindeyim şuanda ve asıl işim webmasterlık olmadıgı için, daha fazla vakit ayıramıyacagım şu anda,
Bu geceye kadar sabredebilirseniz, sevirinim
yok arkadaşım sabredemem derseniz,
ilgili arkadaş çıkartsın listeden...
Tekrar kusura bakmayın...