Konu
xp lisans alınacaktır.
23-10-2010, 11:29:30
#6
Direknet
CnCServer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bendeki orjinal arzu ederseniz daha açılmadı bile badrol vs. herşeyi üstünde. Daha önceki mesajımda da yazdım ama sadece 1 adet var elimde.
yanıtlandı